lauantai 24. elokuuta 2013

Tiikeri ei pääse raidoistaan eroon

Jepjep, mä oon tiikeri, ja mulla on päässä raitaa. En vaa pääse eroon siitä, että aina kun elämässä tapahtuu/ on tapahtumassa jotain, ni se on sit pakko tehä hiuksille jotain. Nyt odottelen miten mun muuttoaikeiden kanssa käy ja päädyin uudistamaan lookkiani.

Moi, löysin kuvanmuokkauksen ihmeellisen maailman xD
Joo siis toi muutto. Oon nyt ihan vakavissani muuttamassa Turkuun. Vaikka mun ihmissuhteet ei ikinä oo helppoja eivätkä tunnu luonnistuvan mitenkään, ni Turku kuulostaa uudelta mahdollisuudelta kaiken suhteen. Ehkä mä saan siellä korjattua kaikki ongelmatilassa olevat suhteet... No, ainakin pääsisin tästä kotipaikkakunnan ahdistavuudesta eroon. Tietysti siellä tulee olemaan omat ongelmat, mutta ne tuskin vetää vertoja tälle! Sitäpaitsi 17 on mun mielestä hyvä ikä alkaa kokeilla omia siipiä. Saa nähä minne mun siivet kantaa, toivottavasti pitkälle. Jos ei kanna, ni tuhlaajatyttö voi aina palata kotiin äidin helmoihin, eiks nii? Se tosin ei oo tarkotus.

Ihan pakko hehkuttaa, että toi kuvassa näkyvä rusetti on Cyberistä. Se on niiiiiiiiiin sulonen ja aaah en kestä. Oltiin siis äitin ja siskojen kanssa tänää tuol Kuopion Matkuksessa shoppaamassa. Ihmeen paljon tarttu mukaan, vaikka mun budjetti on tällä hetkellä tiukilla. Tuli ostettuu huppari, pieni hiuslisäketupsu ja ripsari ton rusetin lisäks. JA SITTEN ÄITI OSTI MULLE MAAILMAN SÖPÖIMMÄT KUULOKKEET ♥ Halasin äitiä keskellä kauppaa ku olin nii ilonen :'--)

8e Tigeristä, ja hyvin kuuluu ^^
Lauantai-ilta kotona yksin on tylsä juttu, mutta eihän tästä Jumalankin unohtamasta pikkukaupungista seuraa saa vaikka oikein Facebookissa kyselis. Pysykää vaan varkautelaiset koloissanne, mä lähen ettimään oikeeta elämää heti ku saan pakattua vähät tavarani ja suunnattua Turkuun!

-Iida

4 kommenttia:

  1. Arvostelua:

    Ei vain nappaa millään tavalla. Nimi on mielestäni myös vähän outo, samoin bannerin kuva. Tekstialue on mielestäni liian pieni, sitä voisi laittaa leveämmäksi ja samalla alkaa postailemaan vähän isompia kuvia.
    Fontti on liian epätavallinen, samoin sen väri.

    http://lihavapupu.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Ihanaa saada rehellistä palautetta! :--D Joo, toi oli hyvä idea et tota tekstikenttää leveentäs ^^ Muuten kyl pakko todeta, ettei tätä blogia pidä iha tavalliset sisarukset, ni nimi ja banneri on itseasiassa oikein kuvaavat, sopivan oudot xD

    VastaaPoista
  3. Ihanat hiukset !!:) Ja muutenki kiva tää teiän blogi !
    Ikävä !
    - Susanna
    http://susunblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. SUSANNAAAAAAAA! Apua mullaki on sua ikävä, kylläpäs muuten yllätyin ku täällä suhun törmäsin :--D

    VastaaPoista